Δήμος Ίντος στον Ά.Γεωργακόπουλο – Όχι στις εύκολες λύσεις του 5ευρου!

 
Eiναι ένας από τους πιο ταλαντούχους και «ριζοσπαστικούς» κομμωτές της χώρας. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι αν και η «έδρα» του είναι σε ένα υπέροχο τόπο, στον Κοπανό Βέροιας, στους πρόποδες του Βερμίου όρους, η φήμη του εδώ και χρόνια έχει «ταξιδέψει» σε όλη τη χώρα. Ο Δήμος Ίντος «ανακρίνεται» από τον κορυφαίο Barber Men’s Haircut, Άλεξ Γεωργακόπουλο και αποκαλύπτει το μυστικό της δικής του επιτυχίας. Ξεκαθαρίζει ότι δεν στηρίζει τις «λύσεις του 5ευρου» και τάσσεται υπέρ των διαρκώς αναβαθμιζόμενων προς τους πελάτες υπηρεσιών.
Το πρωτοποριακό εγχείρημα με συνεντεύξεις από επαγγελματία σε επαγγελματία κομμωτή, μέσω του TOP Άλεξ Γεωργακόπουλο, για τοtopmodels.gr, ξεκινά!
IMG_2798
«Κόλλησε» το «μικρόβιο» από τον πατέρα του, έναν πετυχημένο μπαρμπέρη της εποχής του. Ο ίδιος έκανε σπουδές και ποτέ δεν σταμάτησε να ενημερώνεται για τις εξελίξεις και τις τάσεις στην κομμωτική. Εδώ και χρόνια θεωρείται ένας από τους κορυφαίους κομμωτές της χώρας και διαρκώς εξελίσσεται, ανανεώνεται επιβεβαιώνοντας ότι είναι ένας «καλλιτέχνης» του χώρου του. Ο Δήμος Ίντος δίνει συνέντευξη στον «μετρ» Άλεξ Γεωργακόπουλο. Αποκαλύπτει το μυστικό της επιτυχίας του, δίνει συμβουλές στους νέους, λέει «όχι» στις εύκολες λύσεις του 5ευρου και αναλύει τις επιπτώσεις της υπό εξέλιξη κρίσης –και- στο χώρο της κομμωτικής.
«Το ενδιαφέρον και η αγάπη μου με την κομμωτική ξεκίνησε από μικρή ηλικία, έχοντας στην οικογένεια έναν πετυχημένο πατέρα μπαρμπέρη για πολλά χρόνια»
«Άλεξ Γεωργακόπουλος»: Δήμο πώς ξεκίνησε το εγχείρημα του «Dimos hair»;
«Δήμος Ίντος»: Το ενδιαφέρον και η αγάπη μου με την κομμωτική ξεκίνησε από μικρή ηλικία, έχοντας στην οικογένεια έναν πετυχημένο πατέρα μπαρμπέρη για πολλά χρόνια. Έτσι ξεκίνησα.
Μετά την αποφοίτηση μου από τη σχολή έκανα μια ασταμάτητη περιπλάνηση στον κόσμο των σεμιναρίων, μελετώντας τη μόδα και τις νέες τάσεις στα μαλλιά, τόσο στο κούρεμα όσο στο χρώμα κ το styling… Έχοντας αποκτήσει όλες τις απαραίτητες γνώσεις και τα εφόδια, αναζητώντας το νέο και πρωτοποριακό, αποφάσισα να κάνω το δικό μου χώρο. Το DIMOS hair expet.
IMG_2805
«Άλεξ Γεωργακόπουλος»: Πρέπει να υπάρχει η φιλία ιδιοκτήτη – υπαλλήλου;
«Δήμος Ίντος»: Σίγουρα το περιβάλλον που εργάζεται κάποιος πρέπει να είναι φιλικό, ζεστό και ευχάριστο μιας και εκεί περνάμε τις περισσότερες ώρες της ημέρας μας. Πρέπει, όμως, ο καθένας να γνωρίζει τους ρόλους και τις αρμοδιότητες του, ώστε να μην ξεπερνά ο ένας τα όρια του άλλου και έτσι να υπάρχει μια ομαλή συνύπαρξη μέσα στον ίδιο χώρο.
IMG_2795
«Α.Γ.»: Τι ήταν αυτό που σε έκανε να κανείς το κομμωτήριο σου ένα από τα καλύτερα και περιζήτητα;
«Δ.Ι».: Έμαθα πάντα να ακούω τους πελάτες μου. Να συμμερίζομαι τις ανάγκες τους. Να χαμογελάω, να τους μεταδίδω την αισιοδοξία μου και όλα αυτά δίνοντας με την ψυχή μου, κάθε μέρα, την δική μου παράσταση. Όχι γιατί πρέπει αλλά γιατί αυτό πραγματικά αισθάνομαι.
IMG_2800
«Α.Γ.»: Πιστεύεις στην λέξη «συνέταιρος» στο Κομμωτήριο;
«Δ.Ι.»: Η συνεργασία με κάποιον επαγγελματία είναι κάτι που με ενδιαφέρει. Αρκεί να γίνει με στοχευμένες και μετρημένες ενέργειες κ να υπάρχει μια κοινή γραμμή κ μια σύμπνοια απόψεων.
«Αναβαθμίσαμε τον χώρο μου με νέο design. Διαθέτουμε ποιοτικότερη εξυπηρέτησή όσον αφορά στα ραντεβού, μετατρέποντας τον χώρο μου σε ένα ιδιαίτερα ευχάριστο περιβάλλον με θετική διάθεση και ενέργεια»
«Α. Γ.»: Τι έχεις να πεις σε κάποιον που κάνει τα πρώτα του βήματα στη κομμωτική;
«Δ.Ι.»: Το πρώτο και σημαντικότερο για έναν νέο που τώρα αποφασίζει να ασχοληθεί με τον χώρο μας, είναι να αγαπήσει τα μαλλιά. Να φροντίζει για την υγεία τους. Να καταλάβει ότι ο χρόνος, η ενέργεια και τα χρήματα που θα μας δώσουν οι πελάτες για την περιποίηση τους, πρέπει να έχουν αντίκρισμα ώστε να αναδεικνύεται η προσωπικότητα του καθενός. Πρέπει να έχουν πάντα υπομονή και επιμονή σε αυτό που πραγματικά αποφάσισαν να ακολουθήσουν.
IMG_2803
«Α.Γ.»: Ποσό έχει αλλάξει το Κομμωτήριο από την πρώτη στιγμή που ασχολήθηκες μέχρι και τώρα;
«Δ.Ι.»: Το κομμωτήριο μου έχει αλλάξει πολύ και εμφανισιακά. Αναβαθμίσαμε τον χώρο μου με νέο design. Με ένα χώρο αναμονής για καφέ και δροσιστικά ροφήματα. Διαθέτουμε ποιοτικότερη εξυπηρέτησή όσον αφορά στα ραντεβού, μετατρέποντας τον χώρο μου σε ένα ιδιαίτερα ευχάριστο περιβάλλον με θετική διάθεση και ενέργεια.
 
«Ένας σύγχρονος κομμωτής που σέβεται τον εαυτό του και τους πελάτες του. Να δέχεται τα ραντεβού του με τέτοιο σύστημα που να τα παρακολουθεί και να τα οργανώνει όσο το δυνατόν καλύτερα»
«Α.Γ.»: Εγώ πιστεύω ότι η κρίση έκανε καλό εν μέρη στα κομμωτήρια. Έδιωξε τους μη επαγγελματίες. Συμφωνείς;
«Δ.Ι.»: Εν μέρη μπορώ να υποστηρίξω κάτι τέτοιο. Από την άλλη ξεχάσαμε την λέξη συναίσθημα. Μια λέξη που χαρακτηρίζει γενικά τους καλλιτέχνες και είχε ως αποτέλεσμα να υπάρξει ένας υπέρμετρος πανικός, με πλειστηριασμό τιμών, περισσότερη εργασία και λιγότερα έσοδα. Απεναντίας πρέπει να χτίσουμε τις σχέσεις μας με τους πελάτες μας και να αναβαθμίσουμε τις υπηρεσίες μας, ώστε να μην καταφύγουν στην εύκολη λύση του «πεντάευρου» για αυτούς που έκλεισαν και συνεχίζουν να δουλεύουν «κατ’ οίκον».
IMG_2796
«Α.Γ.»: Ποιο κατά την γνώμη σου είναι το πλεονέκτημα του σύγχρονου κομμωτή;
«Δ.Ι.»: Ένας σύγχρονος κομμωτής που σέβεται τον εαυτό του και τους πελάτες του. Να δέχεται τα ραντεβού του με τέτοιο σύστημα που να τα παρακολουθεί και να τα οργανώνει όσο το δυνατόν καλύτερα.
Όσοι εκμεταλλεύονται το διαδίκτυο είναι πρωτοπόροι. Μέσα από το διαδίκτυο δείχνουμε δείγματα της δουλειάς μας. Μπορούμε να κλείνουμε online ραντεβού. Έτσι, βελτιώνεται η εικόνα και το prestige του κομμωτηρίου μας, δείχνοντας ότι επιδιώκουμε την άνεση τους κ σεβόμαστε τον χρόνο τους.
IMG_2794
«Α. Γ.»: Ποσό δύσκολο είναι να διαχειρίζεσαι το προσωπικό σου;
«Δ.Ι.»: Πρέπει να υπάρχει κλίμα εμπιστοσύνης ανάμεσα στον υπάλληλο και τον ιδιοκτήτη. Οι συνεργάτες πρέπει να αποδεικνύουν καθημερινά ότι σέβονται την επιχείρηση και τους πελάτες της. Και πάνω από όλα να διαθέτουν επαγγελματισμό. Για το λόγο αυτό, παράδειγμα προς μίμηση πρέπει να είμαστε εμείς οι ίδιοι. Για να ακολουθούν και οι συνεργάτες μας, τη δική μας φιλοσοφία.
 
«Όσοι εκμεταλλεύονται το διαδίκτυο είναι πρωτοπόροι. Μέσα από το διαδίκτυο δείχνουμε δείγματα της δουλειάς μας. Μπορούμε να κλείνουμε online ραντεβού»
«Α.Γ.»: Τι ζητάει ο δύσκολος πελάτης;
«Δ.Ι.»: Σε αυτού του είδους τους πελάτες κατατάσσω αυτούς που δεν έχουν την πολυτέλεια του χρόνου και θέλουν άμεση κ γρήγορη εξυπηρέτηση, καθώς και σε αυτούς που επηρεασμένοι από τις τάσεις της μόδας, έχουν την εντύπωση ότι όλα μπορούν εύκολα να ταιριάξουν στην ποιότητα των μαλλιών και στο στυλ του καθενός.
IMG_2810



Cookie Policy

This site uses cookies to store information on your computer.

Do you accept?